23 Δεκ 2009

Η Ρόδος είναι μια μεγάλη οικογένεια...

Ο Αντώνης Παναγιωτόπουλος έκανε σήμερα το
απόγευμα την παρακάτω δήλωση, με αφορμή την
ατυχή αντίδραση του στο τέλος του αγώνα με
την Ηλιούπολη
" Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τους
φίλους της Ρόδου για την στήριξη τους τόσο στο
πρόσωπο μου όσο και στην ομάδα για όσο
διάστημα είμαι στο νησί.
Νομίζω πως οι σχέσεις μας είναι δεδομένες
άλλωστε . Με αφορμή το θέμα που δημιουργήθηκε
οφείλω να ξεκαθαρίσω λοιπόν πως αυτό που
συνέβη δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τους
φιλάθλους , δεν απευθύνθηκα ποτέ στον κόσμο
και δεν είχα λόγο να το κάνω. Έγιναν κάποια
πράγματα που με πίκραναν με επηρέασαν, με
έθιξαν και αντέδρασα έτσι. Ήταν λάθος μου
αλλά η ένταση του αγώνα και η πικρία μου με
έκαναν να ξεσπάσω. Η εικόνα παρεξηγήθηκε
εν μέρει δίκαια αλλά αυτή είναι η αλήθεια.
Είμαι και θα παραμείνω ποδοσφαιριστής της
Ρόδου και στο τέλος της χρονιάς μαζί με τους
φιλάθλους μας, με όλους εσάς που αγαπάτε την
ομάδα μας, θα πανηγυρίσουμε τον στόχο που
έχουμε βάλει από την αρχή.
Με την ευκαιρία θέλω να ευχηθώ καλές γιορτές,
καλά Χριστούγεννα με υγεία κι ευτυχία. ΟΛΟΙ
μαζί μπορούμε να συμβάλουμε για να δούμε τη
Ρόδο ακόμη πιο ψηλά. Θα είμαι κοντά και
στρατιώτης στην πρώτη γραμμή για την μεγάλη
προσπάθεια. Οι Κασσάνδρες θα διαψευσθούν
και οι Σειρήνες δεν θα περάσουν.
Η Ρόδος είναι μια μεγάλη οικογένεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου