22 Αυγ 2016

"Ήρθα σε μια ιστορική ομάδα.''

 Εδώ και μερικές ώρες ο Άγγελος Χειμωνέττος ανήκει πλέον στην οικογένεια της Ρόδου. Τα ελάφια με την κίνησή τους αυτή θωρακίζουν τα γκολπόστ τους, αφού ο Χειμωνέττος έρχεται να προσδώσει εμπειρία στο ήδη πολύ καλό σύνολο που έχει δημιουργήσει η διοίκηση της Ρόδου. Ο ίδιος στις πρώτες του δηλώσεις ως ''ελάφι'' έδειξε χαρούμενος για την ολοκλήρωση της μεταγραφής του, ενώ υπογράμμισε πως είναι έτοιμος να σηκώσει το βάρος του ιστορικού σωματείου της Ρόδου. Στόχος του, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, είναι μαζί με τους συμπαίχτες του να βοηθήσει τη Ρόδο να φτάσει ψηλά. Αναλυτικά τα όσα δήλωσε το νέο απόκτημα της Ρόδου, σε γνωστό διαδικτυακό μέσο του τόπου μας:
 "Ξέρω ότι ήρθα σε μια μεγάλη και ιστορική ομάδα. Έρχομαι στον Α.Σ. Ρόδος για να βοηθήσω κι εγώ να φτάσει ψηλά. Έχω εμπιστοσύνη στις δυνατότητες μου και επιθυμία μου είναι να βοηθήσω σημαντικά την ομάδα μου και μαζί με τους συμπαίκτες μου να πραγματοποιήσουμε τους στόχους μας."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου